Strategisch Communicatieadviseur - Utrecht 32-36 uur per week

Ben jij een bevlogen en gedreven communicatieadviseur? Lijkt het je leuk om te werken voor een unieke organisatie in een dynamisch zorglandschap? Kies dan voor CCE!  Voor het team Communicatie zijn wij op zoek naar een strategisch communicatieadviseur. In deze veelzijdige en uitdagende functie ben je de sparringpartner voor interne en externe collega's en partijen over strategische communicatievraagstukken. 

Je werkt nauw samen met verschillende collega's in (organisatiebrede) projecten en programma’s. Je ontwikkelt, coördineert en implementeert communicatiestrategieën voor uiteenlopende doelgroepen in en verschillende zorgsectoren. Je creëert (online) content en ziet toe op de continuïteit en kwaliteit hiervan. Met jouw inbreng maak je impact en draag je bij aan een optimale positionering en profilering van de organisatie én kennisdeling onder zorgverleners.  

Je brengt mee:

Om ons team te versterken, zoeken we een collega die zich complexe onderwerpen snel eigen maakt en vertaalt naar heldere boodschappen. Je houdt je bezig met strategische communicatie, maar steekt ook regelmatig zelf de handen uit de mouwen. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden om op verschillende niveaus effectief te kunnen schakelen met collega’s in de organisatie en hebt een vlotte pen. Je voelt je thuis in een omgeving met constructief-kritische professionals en kan snel schakelen. Met jouw scherpe en brede blik signaleer je trends en ontwikkelingen die van belang zijn voor de communicatie. Je houdt van zelfstandig werken en van samenwerken in een klein en informeel team met in totaal drie communicatieprofessionals.  

Je beschikt over:

  • Hbo of wo denk- en werkniveau en een afgeronde opleiding richting communicatie en/of marketing; 
  • Minimaal vijf jaar werkervaring in een senior communicatiefunctie; 
  • Kwaliteiten als verbinder en netwerker met organisatiesensitiviteit; 
  • Interesse in de brede maatschappelijke thema’s gerelateerd aan de zorg; 
  • Eigenschappen zoals: proactief, resultaatgericht, nauwgezet en creatief; 
  • Ervaring met Microsoft 365 en Adobe Creative Cloud; 
  • Ervaring met Drupal, SEO en Google Analytics is een pre. 

Wij bieden: 

  • Maatschappelijk relevant en betekenisvol werk in een veelzijdige functie. 
  • Gevarieerde werkzaamheden waarbij we samen kijken naar en ruimte geven aan jouw interesses, ideeën en kennis. 
  • Veel ruimte en ondersteuning voor persoonlijke en professionele groei en ontwikkeling. 
  • Een informele organisatie waarin je autonoom werkt en snel en makkelijk verbinding legt met collega’s. 
  • Een inspirerende omgeving die we samen creëren, waarin we reflecteren op ons werk en leren van en met elkaar. 
  • Aandacht voor duurzame inzetbaarheid en een goede balans om je werk nu en in de toekomst met veel plezier te kunnen doen. 
  • Werken in een klein team met een informele werksfeer. 
  • Een professionele, collegiale en dynamische werkomgeving. 

Arbeidsvoorwaarden: 

  • Een salaris tussen de € 4.269,- en € 6.446,- bruto conform de cao gehandicaptenzorg FWG schaal 65 op basis van 36 uur. 
  • 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering. 
  • 4 weken wettelijk verlof (144 uur) en 1,5 week balansverlof (57 uur) op basis van 36 uur. 
  • Je werkt zowel vanuit huis als kantoor: om prettig thuis te werken ontvang je naast een laptop en telefoon een thuiswerkbudget om jouw thuiswerkplek optimaal in te richten. 
  • Passende reiskostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding. 
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met de intentie om de samenwerking voort te zetten voor onbepaalde tijd. 

Solliciteren en meer informatie 

Ben jij de sparringpartner die we zoeken en wil jij ons team versterken? Stuur dan je CV en motivatie, uiterlijk 25 oktober, in via onderstaande knop. Beantwoord daarbij de volgende vragen:  

  • Geef een voorbeeld van een communicatietraject dat je van A-Z hebt geleid en opgepakt. 
  • Geef aan welke uitdagingen je bent tegengekomen: hoe ga je om met hindernissen en welke creatieve oplossingen heb je bedacht? 
  • Wat heeft het communicatietraject opgeleverd en wat was daaraan jouw bijdrage? 

Je bent vrij in de vorm waarin je deze informatie deelt. 

Ben je nieuwsgierig, heb je nog vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Mariëtte Nelissen, strategisch communicatieadviseur en teammanager, via 06 - 25 19 52 19. Zij vertelt je graag meer!  

Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze procedure.  

Hoewel we graag nieuwe mensen leren kennen, wordt acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs gesteld.

Over CCE 

Loop je vast en kun je een frisse blik gebruiken? Bij CCE vind je kennis en ervaring over complexe zorgsituaties en (probleem)gedrag. Samen zoeken we naar creatieve oplossingen. We denken graag met je mee - zodat jij en de mensen om jou heen weer verder kunnen.