Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, zorgvuldige en empathische collega voor onze P&O afdeling. Het gaat om de vervanging van een zwangerschapsverlof in de periode van half november 2024 tot en met half juni 2025.
Als P&O medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden. Je helpt hen op weg bij vragen over de cao gehandicaptenzorg, wet- en regelgeving en interne regelingen. Je ondersteunt bij de werving en instroom van nieuwe medewerkers en stagiaires, inclusief doorstroom en uitstroom. Daarnaast verzorg je de personeelsadministratie en verwerk je (salaris)mutaties in AFAS Profit.
Je brengt mee:
Je hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie en denkt proactief mee. Je bent secuur en betrouwbaar, wat nodig is voor het correct opstellen van onder andere contracten, verklaringen en het aanleveren van de salarismutaties. Jij houdt overzicht en hecht grote waarde aan kwaliteit; gevoelige informatie is bij jou in veilige handen. Je haalt er plezier uit om tijdelijk ons team te komen versterken en je maakt je processen snel eigen.
Je beschikt over:
- Een relevante afgeronde mbo 4 of hbo-opleiding;
- Aantoonbare kennis van en ervaring met AFAS Profit en In- en Outsite;
- Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
- Kennis van wet- en regelgeving en je bent op de hoogte van actuele ontwikkelingen op het gebied van P&O.
Wij bieden:
- Een functie in een gezellig en betrokken team met twee personeelsconsulenten;
- Zeer gevarieerde werkzaamheden op het gebied van P&O;
- Bijdragen aan een organisatie die betekenisvol werk verricht;
- De mogelijkheid om hybride te werken;
- De kans om ervaring op te doen in een organisatie in de zorg.
Arbeidsvoorwaarden (bij een arbeidsovereenkomst):
- Een salaris tussen de € 2.672,- en € 3.606,- bruto conform de cao gehandicaptenzorg FWG schaal 40 op basis van 36 uur;
- 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering;
- 4 weken wettelijk verlof (144 uur) en ruim 1,5 week balansverlof (57 uur) o.b.v. 36 uur;
- Je werkt zowel vanuit huis als ons kantoor in Utrecht, flexibel in werkdagen: om prettig thuis te werken ontvang je naast een laptop een headset;
- Reiskostenvergoeding conform cao en een thuiswerkvergoeding;
- Een tijdelijke functie voor ongeveer een half jaar.
NB: Er zijn meerdere vormen mogelijk. Een zzp-constructie is ook bespreekbaar.
Solliciteren en meer informatie
Ben jij de zorgvuldige en empathische collega die wij zoeken? Solliciteer dan op deze functie door je CV en motivatie te sturen aan Rian van Zomeren, personeelsconsulent, via onderstaande knop. Reacties zijn welkom vóór 16 oktober 2024.
Ben je nieuwsgierig, heb je nog vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Rian van Zomeren via 06 - 39 74 21 18. Zij vertelt je graag meer!
Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze procedure.
Hoewel we graag nieuwe mensen leren kennen, wordt acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs gesteld.
Over CCE
Loop je vast en kun je een frisse blik gebruiken? Bij CCE vind je kennis en ervaring over complexe zorgsituaties en (probleem)gedrag. Samen zoeken we naar creatieve oplossingen. We denken graag met je mee - zodat jij en de mensen om jou heen weer verder kunnen.