Overslaan en naar de inhoud gaan

Secretaresse (24-28 uur per week in Zwolle)

Update: deze vacature is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Kom jij ons enthousiaste team versterken?

Als secretaresse werk je nauw samen met meerdere secretaresses en coördinatoren in jouw regio. Je beheert de agenda’s en plant complexe afspraken in: je zorgt ervoor dat alle betrokkenen bij een consultatie aan tafel zitten. Je redigeert verslagen, bewaakt acties en termijnen en signaleert proactief mogelijke knelpunten. Je onderhoudt zowel interne als externe contacten. Je schakelt snel tussen verschillende taken en houdt hierin het overzicht.

Je komt te werken in een secretaresseteam dat momenteel bestaat uit acht bevlogen medewerkers, onder leiding van een bureaumanager. Collegialiteit, humor en samenwerking zijn belangrijke waarden binnen dit team.

Wij zoeken een collega die:

  • mbo+ werk- en denkniveau heeft, aangevuld met een afgeronde secretariële opleiding en/of relevante werkervaring, bij voorkeur in de gezondheidszorg;
  • een organiserend vermogen heeft en in het bezit is van een gezonde dosis humor;
  • beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • zelfstandig en in teamverband kan werken;
  • beschikbaar is op de vrijdag;
  • over een servicegerichte, proactieve, doortastende en collegiale houding beschikt;
  • kan inspelen op veranderingen en stressbestendig is;
  • CRM-software snel eigen maakt en alle ins en outs van het Microsoft Office pakket kent.

Wij bieden:

  • Een leuke en veelzijdige functie in een boeiende, kennisintensieve organisatie met een plezierige, informele en collegiale sfeer;
  • Uitgebreid inwerktraject;
  • Veel ruimte voor en ondersteuning van persoonlijke groei door middel van diverse trainingen en opleidingen;
  • Je werkt zowel vanuit huis als kantoor: om prettig thuis te werken ontvang je naast een laptop, een thuiswerkvergoeding en thuiswerkbudget om jouw thuiswerkplek optimaal in te richten.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een contract voor 1 jaar met de intentie tot verlenging naar onbepaalde tijd voor 24-28 uur per week (werkdagen in overleg behalve de vrijdag);
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg en salariëring op basis van FWG schaal 40, op basis van vooropleiding en werkervaring (minimaal €2617,- en maximaal €3535,- bruto op basis van 36 uur per week peildatum 01/12/2023);
  • 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering;
  • 4 weken wettelijk verlof (144 uur) en ruim 1,5 week balans verlof (57 uur) op basis van een 36-urige werkweek.

Locatie:

CCE werkt vanuit vier locaties: een landelijk bureau en drie regiokantoren. Voor het regiokantoor Noord Oost, in Zwolle zoeken wij per direct een enthousiaste, zelfstandige en proactieve collega.

Solliciteren?

Herken jij je in deze omschrijving? Aarzel dan niet en solliciteer!

Solliciteren

Zodra we de juiste kandidaat hebben gevonden sluiten we de vacature.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag en het opvragen van referenties maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Meer weten?

Wil je meer inhoudelijke informatie, dat kan! Neem dan contact op met Christel Mulder, bureaumanager regio Noord Oost, tel: 088-44 66 100.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Over CCE

Centrum voor Consultatie en Expertise (CCE) is partner van zorgprofessionals voor expertise over ernstig probleemgedrag bij mensen die langdurig of intensieve professionele zorg en ondersteuning nodig hebben. Daar waar professionals dreigen vast te lopen en de kwaliteit van bestaan van de cliënt ernstig onder druk staat, zoeken professionals en CCE gezamenlijk naar nieuw perspectief. De coördinatoren van het CCE begeleiden deze consultatieprocessen en worden hierin ondersteund door een team van secretaresses.