Overslaan en naar de inhoud gaan
Twee vrouwen in gesprek met raam op achtergrond

Vertrouwenspersoon, klachtenfunctionaris en externe klachtencommissie

Binnen de CCE klachtenregelingen hebben twee onafhankelijke personen en een onafhankelijke commissie een belangrijke rol: de vertrouwenspersoon, de klachtenfunctionaris en de externe klachtencommissie.

 

Vertrouwenspersoon

Het indienen van een klacht kan grote impact hebben op de klager. Niet alleen omdat er vaak emotionele aspecten een rol spelen, maar ook omdat er nogal wat procedures mee gemoeid zijn. Om je te ondersteunen bij de klachtenprocedure heeft CCE dan ook een onafhankelijke vertrouwenspersoon aangesteld: Jenny Dirks. Zij is je eerste aanspreekpunt voor elke klacht. Ze adviseert je over de te volgen route en ze kan je ook ondersteunen bij het indienen van de klacht. Vanzelfsprekend kan zij de klachtenregelingen ook uitleggen en samen met je doornemen. Je kunt Jenny bereiken via e-mail: j.dirks@hetlsr.nl en telefonisch: 06 - 16 02 59 89. 


            

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris, Patty van Belle, is zoals gezegd ook onafhankelijk. Zij kan zelf informele klachten die klagers indienen onderzoeken en bemiddelen bij de oplossing ervan. Patty is bereikbaar via e-mail: klachtenfunctionaris@cce.nl.

 

Klachtencommissie

De onafhankelijke externe klachtencommissie neemt alleen formele klachten in behandeling. De commissie onderzoekt en beoordeelt de klacht en brengt verslag uit aan de klager en de Raad van Bestuur van CCE. De commissie is per e-mail bereikbaar via de ambtelijk secretaris: ambtelijksecretarisklachten@cce.nl.